Siirry pääsisältöön

Kansallisteatterin kevätkauden 2021 esitykset perutaan. Lue lisää!

Liput

Lippumyymälä

ma-pe 9-18

p. 010 7331 331
(0,0835 € + pvm/mpm)

peruutukset@kansallisteatteri.fi

huom! 8.3. alkaen palvelemme vain puhelimitse ja sähköpostitse. Avaamme lippumyymälän ovet kun tilanne taas sallii.

Ryhmät ja yritysasiakkaat

ma–pe klo 9−16

p. 010 7331 332
(0,0835 € + pvm/mpm)

myynti@kansallisteatteri.fi
Sähköpostiin vastataan maanantaista perjantaihin klo 9-16.

Lippumyymälän käyntiosoite

Läntinen Teatterikuja 1 a, 00100 Helsinki

HUOM! Koronaepidemiasta johtuvan poikkeustilanteen vuoksi meidän tulee tietää, keitä katsomossa on, jotta viranomaiset voivat sairastapaustilanteessa jäljittää tehokkaasti mahdolliset tartuntaketjut. Lunastus- ja ostomahdollisuus R-kioskeilta on toistaiseksi pois käytöstä asiakastietojen keräämisen varmistamiseksi.

Ajankohtaista

Kansallisteatterin kevään 2021 näytännöt on peruttu. Asiakkaita, joilla oli liput peruttuihin näytäntöihin, pyydetään olemaan yhteydessä Kansallisteatterin lippumyymälään tai ryhmämyyntiin. Syksyn näytännöt pyritään avaamaan myyntiin huhtikuun aikana ja lippuja voi vaihtaa uusiin 28.5.2021 asti. Vanhenevat lahjakortit ja sarjaliput ovat niin ikään voimassa 28.5.2021 asti.

Kantti – Nuorten Kansallisteatterin Anne F -esitys pyritään järjestämään vielä touko-kesäkuun aikana jos se on viranomaismääräysten puitteissa mahdollista.

Lippujen varaaminen ja lunastaminen

Lippuja voi ostaa ja varata suoraan Kansallisteatterin omasta lippumyymälästä tai ostaa Lippupisteen myyntipisteistä ja puhelinpalvelusta 0600 900 900 (2 €/min + pvm). Lippuja voi ostaa milloin vain Lippupisteen verkkokaupasta.

Varatut liput voit lunastaa Kansallisteatterin lippumyymälästä tai mistä tahansa Lippupisteen myyntipisteestä. Varatut liput on lunastettava kolmen viikon sisällä varauksesta. Mikäli esitys on alle kolmen viikon kuluessa varauksesta, sovitaan lunastusajasta tapauskohtaisesti. Lunastettuja lippuja ei voi palauttaa eikä vaihtaa.

Lippu.fi -verkkokaupasta ostettua printtilippua (pdf) voi käyttää myös mobiililippuna. Lippua ei tarvitse tulostaa vaan sen voi näyttää mobiililaitteen näytöltä. Avaathan lipputiedoston etukäteen.

Yhteystietojen kerääminen

Lippuja varatessasi kysymme yhteystietosi. Erityisesti koronaepidemiasta johtuvan poikkeustilanteen vuoksi meidän tulee tietää, keitä katsomossa on, jotta viranomaiset voivat sairastapaustilanteessa jäljittää tehokkaasti mahdolliset tartuntaketjut. Lunastus- ja ostomahdollisuus R-kioskeilta on toistaiseksi pois käytöstä asiakastietojen keräämisen varmistamiseksi. Sitoudumme tartuntaketjujen jäljittämisessä viranomaisohjeisiin ja noudatamme henkilötietolakia.

Maksuvälineet

Maksuvälineinä lippumyymälässä käyvät:

  • käteinen
  • pankki- ja luottokortit
  • arvosetelit ja -kortit
  • Virikeseteli (Luottokunta)
  • Tyky-KuntoseteliPlus (RJ Kuntoseteli Oy)
  • Kulttuuriseteli ja -kortti sekä SmartumPay (Smartum Oy)
  • Ticket Mind & Body
  • ePassi
  • Kulttuuripassi (EventBrokers EBS Oy) HUOM! Liput Lippupisteen kautta.

Arvoseteleitä ei voi käyttää Lippu.fi -sivulla eikä R-kioskeilla. Arvosetelit ovat henkilökohtaisia.

Turvallinen lipunosto

Suosittelemme, että ostat lippuja Kansallisteatterin näytäntöihin vain Kansallisteatterin omalta tai Lippu.fi-verkkosivustoilta. Näin vältyt mahdollisilta verkkohuijauksilta.

Tutustu Turvallisesti Kansallisteatterissa -sivustoon täällä.

Tutustu saavutettavuusselosteeseemme täällä.

Tutustu Kansallisteatterin tietosuojakäytäntöön täällä ja Lippupisteen tietosuojakäytäntöön täällä.