Siirry pääsisältöön

Liput

Lippumyymälä

ma–pe klo 9–19

22.8. alkaen myös la 9–19

p. 010 7331 331
(0,0835 € + pvm/mpm)

peruutukset@kansallisteatteri.fi

Ryhmät ja yritysasiakkaat

ma–pe klo 9−16

p. 010 7331 332
(0,0835 € + pvm/mpm)

myynti@kansallisteatteri.fi
Sähköpostiin vastataan maanantaista perjantaihin klo 9-16.

Läntinen Teatterikuja 1 a, 00100 Helsinki

HUOM! Koronaepidemiasta johtuvan poikkeustilanteen vuoksi meidän tulee tietää, keitä katsomossa on, jotta viranomaiset voivat sairastapaustilanteessa jäljittää tehokkaasti mahdolliset tartuntaketjut. Lunastus- ja ostomahdollisuus R-kioskeilta on toistaiseksi pois käytöstä asiakastietojen keräämisen varmistamiseksi.

Onko sinulla vielä lippu kevään 2020 esitykseen? Ei hätää! Liput voi vaihtaa uusiin lippuihin tai esimerkiksi lahjakorttiin vielä elokuussa, 5.–31.8.2020 välisenä aikana.

Tutustu Turvallisesti Kansallisteatterissa -sivustoon täällä.

Palvelun nopeuttamiseksi kerrothan sähköpostissasi seuraavat asiat:
– onko liput ostettu Kansallisteatterin lippumyymälästä vai Lippupisteeltä
– näytäntö, johon sinulla on liput sekä paikkanumerosi
– haluatko tilalle lahjakortin, korvaavat liput vai rahat tilillesi (myös tilinumero)
– nimesi ja puhelinnumerosi.

Lippupisteestä ostetuista lipuista emme valitettavasti voi palauttaa Lippupisteen palvelumaksun osuutta.

Kiitos jo etukäteen yhteistyöstä!


Lippuja voi ostaa ja varata suoraan Kansallisteatterin omasta lippumyymälästä tai ostaa Lippupisteen myyntipisteistä ja puhelinpalvelusta 0600 900 900 (2 €/min + pvm). Puhelinpalvelu on avoinna ma-la klo 9-21 ja su klo 10–18 (poikkeukset mahdollisia keväällä 2020). Lippuja voi ostaa milloin vain Lippupisteen verkkokaupasta.

Varatut liput voit lunastaa Kansallisteatterin lippumyymälästä tai mistä tahansa Lippupisteen myyntipisteestä. Varatut liput on lunastettava kolmen viikon sisällä varauksesta. Mikäli esitys on alle kolmen viikon kuluessa varauksesta, sovitaan lunastusajasta tapauskohtaisesti. Lunastettuja lippuja ei voi palauttaa eikä vaihtaa.

Lippuja varatessasi kysymme yhteystietosi. Koronaepidemiasta johtuvan poikkeustilanteen vuoksi meidän tulee tietää, keitä katsomossa on, jotta viranomaiset voivat sairastapaustilanteessa jäljittää tehokkaasti mahdolliset tartuntaketjut. Lunastus- ja ostomahdollisuus R-kioskeilta on toistaiseksi pois käytöstä asiakastietojen keräämisen varmistamiseksi. Sitoudumme tartuntaketjujen jäljittämisessä viranomaisohjeisiin ja noudatamme henkilötietolakia.

Maksuvälineinä lippumyymälässä käyvät:

  • käteinen
  • pankki- ja luottokortit
  • arvosetelit ja -kortit
  • Virikeseteli (Luottokunta)
  • Tyky-KuntoseteliPlus (RJ Kuntoseteli Oy)
  • Kulttuuriseteli ja -kortti sekä SmartumPay (Smartum Oy)
  • Ticket Mind & Body
  • ePassi
  • Kulttuuripassi (EventBrokers EBS Oy) HUOM! Liput Lippupisteen kautta.

Arvoseteleitä ei voi käyttää Lippu.fi -sivulla eikä R-kioskeilla. Arvosetelit ovat henkilökohtaisia.

Suosittelemme, että ostat lippuja Kansallisteatterin näytäntöihin vain Kansallisteatterin omalta tai Lippu.fi-verkkosivustoilta. Näin vältyt mahdollisilta verkkohuijauksilta.

Lippu.fi -verkkokaupasta ostettua printtilippua (pdf) voi käyttää myös mobiililippuna. Lippua ei tarvitse tulostaa vaan sen voi näyttää mobiililaitteen näytöltä. Avaathan lipputiedoston etukäteen.

Tutustu Kansallisteatterin tietosuojakäytäntöön täällä ja Lippupisteen tietosuojakäytäntöön täällä.