Siirry pääsisältöön

Liput

Lippumyymälä

ma-pe 9-19

lauantaisin 9-15
(tammikuun 2022 ajan)

p. 010 7331 331
(0,0835 € + pvm/mpm)

 

Ryhmät ja yritysasiakkaat

ma–pe klo 9−16

p. 010 7331 332
(0,0835 € + pvm/mpm)

myynti@kansallisteatteri.fi
Sähköpostiin vastataan maanantaista perjantaihin klo 9-16.

Lippumyymälän käyntiosoite

Läntinen Teatterikuja 1 a, 00100 Helsinki

HUOM! Koronaepidemiasta johtuvan poikkeustilanteen vuoksi meidän tulee tietää, keitä katsomossa on, jotta viranomaiset voivat sairastapaustilanteessa jäljittää tehokkaasti mahdolliset tartuntaketjut. Lunastus- ja ostomahdollisuus R-kioskeilta on toistaiseksi pois käytöstä asiakastietojen keräämisen varmistamiseksi.

Ajankohtaista

Kansallisteatterin esitystoiminta on keskeytetty osana kiristyneitä koronarajoitustoimia aikavälillä 28.12.2021-31.1.2022.
Jos sinulla on liput peruttuihin esityksiin, toimi näin:

  • Voit vaihtaa liput myöhempään näytäntöön tai lahjakorttiin. Halutessasi voit myös saada lippurahat takaisin. Lahjakortti on voimassa vuoden vaihtopäivästä.
  • Ole puhelimitse yhteydessä tai tule paikan päälle lippumyymäläämme viimeistään 31.3.2022. Palvelemme ma-pe klo 9-19 ja lauantaisin klo 9-15 puh. 010 7331 331.
  • Mikäli haluat asioida sähköpostitse, lähetä viesti osoitteeseen peruutukset@kansallisteatteri.fi Kerrothan viestissä täydelliset yhteystietosi ja miten haluat lippujen kanssa toimia.
  • Ryhmiä pyydetään olemaan yhteydessä ryhmämyyntiin puh. 010 7331 332 / myynti@kansallisteatteri.fi, ma-pe klo 9-16.

Lisätietoa löydät sekä Ajankohtaista– että Turvallisesti Kansallisteatterissa -sivustoilta.

Lippujen varaaminen ja lunastaminen

Lippuja voi ostaa ja varata suoraan Kansallisteatterin omasta lippumyymälästä tai ostaa Lippupisteen myyntipisteistä ja puhelinpalvelusta 0600 900 900 (2 €/min + pvm). Lippuja voi ostaa milloin vain Lippupisteen verkkokaupasta.

Varatut liput voit lunastaa Kansallisteatterin lippumyymälästä tai mistä tahansa Lippupisteen myyntipisteestä. Varatut liput on lunastettava kolmen viikon sisällä varauksesta. Mikäli esitys on alle kolmen viikon kuluessa varauksesta, sovitaan lunastusajasta tapauskohtaisesti. Lunastettuja lippuja ei voi palauttaa eikä vaihtaa.

Lippu.fi -verkkokaupasta ostettua printtilippua (pdf) voi käyttää myös mobiililippuna. Lippua ei tarvitse tulostaa vaan sen voi näyttää mobiililaitteen näytöltä. Avaathan lipputiedoston etukäteen.

Yhteystietojen kerääminen

Lippuja varatessasi kysymme yhteystietosi. Erityisesti koronaepidemiasta johtuvan poikkeustilanteen vuoksi meidän tulee tietää, keitä katsomossa on, jotta viranomaiset voivat sairastapaustilanteessa jäljittää tehokkaasti mahdolliset tartuntaketjut. Lunastus- ja ostomahdollisuus R-kioskeilta on toistaiseksi pois käytöstä asiakastietojen keräämisen varmistamiseksi. Sitoudumme tartuntaketjujen jäljittämisessä viranomaisohjeisiin ja noudatamme henkilötietolakia.

Maksuvälineet

Maksuvälineinä lippumyymälässä käyvät:

  • käteinen
  • pankki- ja luottokortit
  • arvosetelit ja -kortit
  • Virikeseteli (Luottokunta)
  • Tyky-KuntoseteliPlus (RJ Kuntoseteli Oy)
  • Kulttuuriseteli ja -kortti sekä SmartumPay (Smartum Oy)
  • Ticket Mind & Body
  • ePassi
  • Kulttuuripassi (EventBrokers EBS Oy) HUOM! Liput Lippupisteen kautta.
  • EazyBreak
  • Edenred

Arvoseteleitä ei voi käyttää Lippu.fi -sivulla eikä R-kioskeilla. Arvosetelit ovat henkilökohtaisia.

Turvallinen lipunosto

Suosittelemme, että ostat lippuja Kansallisteatterin näytäntöihin vain Kansallisteatterin omalta tai Lippu.fi-verkkosivustoilta. Näin vältyt mahdollisilta verkkohuijauksilta.

Tutustu Turvallisesti Kansallisteatterissa -sivustoon.

Tutustu saavutettavuusselosteeseemme.

Tutustu Kansallisteatterin tietosuojakäytäntöön ja Lippupisteen tietosuojakäytäntöön.