Siirry pääsisältöön

Lipun osto ja asiakaspalvelu

Jos sairastut, jää kotiin lepäämään.Helpoimmin vältät lähikontaktit tekemällä lippuostokset lippu.fi-verkkokaupassa. Lippumyymälässämme suosimme korttimaksua hygieniasyistä. Huom! Vallilan Kansallisteatterissa käy vain korttimaksu. Myös pleksilasisuojat ennaltaehkäisevät osaltaan tartuntoja.

Huomioithan paikkaa valitessasi, että merkinnät katsomon osista (permanto / parvi) ovat voimassa, mutta paikkanumerot eivät ole käytössä.

Lippuja varatessasi kysymme yhteystietosi. Poikkeustilanteen vuoksi meidän tulee tietää, keitä katsomossa on, jotta viranomaiset voivat sairastapaustilanteessa jäljittää tehokkaasti mahdolliset tartuntaketjut. Lunastus- ja ostomahdollisuus R-kioskeilta on toistaiseksi pois käytöstä asiakastietojen keräämisen varmistamiseksi. Sitoudumme tartuntaketjujen jäljittämisessä viranomaisohjeisiin ja noudatamme henkilötietolakia.

Saavuthan teatteriin vain, jos olet terve. Jos tunnet itsesi sairaaksi, jää kotiin. Teatteriesitykset odottavat.

Sairastapauksissa vaihdamme lippusi maksutta uuteen näytäntöön tai lahjakorttiin vielä näytäntöpäivänäkin. Olethan yhteydessä lippumyymäläämme matalalla kynnyksellä, autamme mielellämme. Lippumyymälä on ruuhkaisimmillaan aina kaksi tuntia ennen näytäntöjen alkua, joten suosittelemme olemaan yhteydessä jo hyvissä ajoin.

Katsomokoon rajoituksista johtuen joudumme valitettavasti yksittäisissä näytännöissä perumaan osan jo varatuista tai ostetuista lipuista. Olemme tällöin yhteydessä asiakkaaseen. Odottelethan rauhassa yhteydenottoamme.